Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Αύριο είναι μια νέα χρονιά!

Ίσως τελικά να ήμουν επηρεασμένη από το κλίμα των ημερών. Με πήρε κι εμένα η μπάλα κι άρχισα πάλι τις βαθιές αναζητήσεις.

Όχι! Δεν θα το αφήσω έτσι! Δεν θα πέσω! Θα είμαι χαρούμενη κι ευτυχισμένη (ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα μείνω στο ροζ συννεφάκι μου για λίγο ακόμα), γιατί έχω κάθε λόγο να χαμογελάω και καμία δικαιολογία να πέφτω!

Είμαι καλά, ετοιμάζομαι για ταξίδι, είμαι με γονείς και φίλους και δεν έχω κανέναν συγκλονιστικό πρόβλημα! Όχι η οικονομική κρίση δεν είναι συγκλονιστικό πρόβλημα!! Θα το αντέξουμε, θα το ξεπεράσουμε, υπάρχουν κι άλλα προβλήματα που δεν αντιμετωπίζονται κι εγώ δεν έχω τέτοια αυτόν τον καιρό. Μόνο μικρά καθημερινά δράματα που, όπως όλοι, τα κυνηγάω για να είναι η ζωή μου πιο ενδιαφέρουσα!

Η νέα χρονιά έρχεται για να μας δώσει την ελπίδα ότι μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο. Μια νέα αρχή, μια αλλαγή σε όσα ζούμε κάθε μέρα είναι εφικτή, αρκεί να το προσπαθήσουμε.

Καλή Χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: