Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

Καλως ήρθατε

Γεια!
Δεν ξέρω στ' αλήθεια ποιος θα θελήσει να ρίξει μια ματιά σε αυτά που έχω να πω. Κάποιος μάλιστα θα αναρωτηθεί τι το ενδιαφέρον έχω να πω.. δεν είμαι κάτι το ξεχωριστό για τους περισσότερους, για κάποιους όμως είμαι ένα κομμάτι της ζωής τους, για άλλους ασήμαντο, για άλλους σημαντικό.. όπως λέει ο Pirandello, είμαστε ένας, κανένας και εκατό χιλιάδες.

Η καθημερινότητα μας οδηγεί πολλές φορές στο να φωνάξουμε «έλεος!!». Να κοιτάμε δίπλα μας και να περιμένουμε να δούμε ένα πράσινο ανθρωπάκι, με τρία μάτια και εφτά πόδια, μόνο και μόνο για να σιγουρευτούμε ότι ζούμε σε έναν άλλο πλανήτη, γιατί δεν μπορεί όλα αυτά που ζούμε κάθε μέρα να είναι φυσιολογικά και να τα κάνουν άνθρωποι σαν κι εμάς. Δεν μπορεί να βλέπουμε τα πράγματα τόσο διαφορετικά.

Και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι είμαι σίγουρα από άλλο πλανήτη και έχω αρπάξει ένα κομήτη από την ουρά και έχω έρθει να δω πως είναι η ζωή σε άλλους πλανήτες, και ενθουσιάζομαι με τα παράξενα και τα ανεξήγητα..

Και ο λόγος που το ξεκινάω όλο αυτό είναι για να μοιραστώ και τα «φυσιολογικά» και τα παράξενα και ανεξήγητα, να δω ίσως και την άλλη μεριά του καθρέφτη.. καλό μας ταξίδι, λοιπόν.

1 σχόλιο:

Aggelos Spyrou είπε...

Καλό ταξίδι... πράσινο ανθρωπάκι! :)